Ontmoet Al, onze enthousiaste medewerker.
fiscorobot.jpg
Met ingang van 2018 wordt uw dossier op ons kantoor volledig digitaal verwerkt. Wij doen geen manuele input meer.
Wat betekent dit voor uw dossier ?  Alle boekhoudkundige stukken worden gedigitaliseerd, verwerkt middels scanning/UBL en automatisch – mits onze goedkeuring (fiscaal)  – geboekt in uw boekhoudprogramma.
Welke boekhoudkundige stukken worden geboekt  :

    • Inkomende facturen (aankoopfacturen)
    • Uitgaande facturen (verkoopfacturen)
    • Bankbestanden (CODA)
    • Boeking loondocumenten (SODA)
    • varia

Voor u verandert er weinig. U kan uw stukken blijven aanleveren zoals u reeds deed. U zal van uw dossierbeheerder een mail krijgen met de juiste instructies, mocht u sneller uw stukken willen verwerken….via deze digitalisering kunnen wij u in principe dagelijks uw cijfers laten bijwerken (time-gap = 2 dagen). Zo wordt het mogelijk om uw openstaande klanten/leveranciers. Het enigste wat u dient te doen is een mail te sturen naar een welbepaald mailadres welke wij voor u reserveren.
In 2018 zullen wij tevens een nieuwe tool in gebruik nemen om u te informeren op vlak van financiële en operationele rapporteringen (NOPAT, DCF, Opex…) en middels dashboards en kpi’s